wtorek, 23 kwietnia 2013

Barcelona II /run, run!

Tam było tak pięknie, że jeszcze pomęczę Was zdjęciami z Barcelony. Dzisiaj kilka fotek z drugiego dnia (drugiego z trzech :P). Napawajmy się tym widokiem palm - przecież wszyscy je kochamy, prawda?! Skusiłam się nawet na kąpiel w morzu. Baaardzo krótko, bo woda była strasznie zimna, ale mam morze w kwietniu zaliczone!



shoes - atmosphere | top - H&M | trousers - new yorker | scarf - takko


Jak to sobie postanowiłam 1 stycznia br. - zmieniam tryb życia na bardziej aktywny i zdrowy. Tak więc zaczęłam biegać! Wcześniej zaczęłam też trening z Mel B (polecam, serie po 10 min! klik>) Całe życie nienawidziłam biegania, było to dla mnie męczarnią, każdy mój bieg ledwo przeżyłam, a teraz PSTRYK! biegam na własne życzenie. Jeszcze nie przynosi mi to żadnych przyjemności, wręcz przeciwnie ;-), ale lepiej się z tym czuję wewnętrznie... Tak czy siak - polecam! :)


Jakie sporty uprawiacie? Może mnie zainspirujecie czymś. :)


[zszywka.pl]



Follow me on: Facebook
Follow on Bloglovin

22 komentarze:

  1. Super zdjęcia :) zazdroszczę wakacji:)

    http://agnejsza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna relacja ;DD



    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. omg the building is so unique >.< love it!

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę że byłyśmy w tym samym mieście i w tych samych miejscach i się nie spotkałyśmy:(
    Nie wiem jak Ty ale ja jestem tak zauroczona tym miastem że już za nim tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczęłam od kilku dni ćwiczyć z Ewą Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow ale Ci zazrdoszcze mi się marzy to miejsce :D (mam je na liście marzeń )

    OdpowiedzUsuń
  7. p.s. śliczne wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. matko, ale zazdroszczę, cudowne zdjęcia! < 3

    zapraszam do mnie :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, ale tam jest cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. trzecie zdjęcie kojarzę z podręcznika do plastyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fantastyczne zdjęcia!! Zazdroszczę Ci tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokochałam Barcelonę od pierwszego wejrzenia. Cudowne miasto..

    Zapraszam do siebie na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm Barcelona;)

    ten budynek to projekt Gaudiego;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia<3 ależ ci zazdroszczę wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale widoki! Piękna Barcelona! ♥
    I boskie spodnie dojrzałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa, też chcę do Barcelony!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie masz pojęcia, jak bardzo Ci zazdroszczę! Muszę skończyć z molestowaniem się widokami egzotycznych miejsc. Muszę w końcu coś 'uciułać' i sama wyruszyć w jakąś niezapomnianą podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful style ! Your pants are fabulous :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...