piątek, 22 lutego 2013

Pikowany płaszczyk - codzienny look /targi mody



Stylizacja jak najbardziej codzienna. Znów nas zasypało śniegiem i trzeba się bronić przed mrozem.

***

Wczoraj miałam okazję być na Targach Mody (jesień/zima - 2013/2014). O rety! Ile tam było ciuchów! :) Bardzo fajnym doświadczeniem było uczestnictwo w pokazach mody wystawców - super wrażenia. Największe poruszenie (szczególnie wsród panów :p) zrobiła kolekcja bielizny, chociaż osobiście mnie urzekły naturalne futerka. ;-)
Udało mi się zrobić kilka zdjęć - w kolejnym wpisie pokażę kilka z nich.

   Foto: Marta Bielawska

 cap - H&M | trousers - Stradivarius | coat - Ravel | bag- no name



Follow me on: Facebook
Follow on Bloglovin

58 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się zdjęć z Targów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing pics ! Today I made a new Post about the capsule collection S/S 2013 Mangano :-) I wait for you !!! Kiss from Italy !
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fan page

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zimowe zdjęcia.
    Czekam na wspomnianą fotorealcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. you have amazing hair!!!!!!!! - Lilie xx

    mintcandylilies.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę, sama chciałabym wziąć udział w takich targach!
    Czekam na fotorelację :)

    Pozdrawiam i zapraszam do nas,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kozaczki i cudowna torebka- zdjęcia bajeczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful place, cozy outfit !
    xoxo

    www.descontraidas.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kozaczki sa cudowne :)
    ładne zdjęcia ;p
    + obserwuje (:

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie te zdjęcia podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszczyk :)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zimowe zdjęcia :))
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz poczucie stylu ! :)
    + zapraszam na CANDY do wygrania sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You always have beautiful photos and great outfits!Love these ones too, and once more your outfit is really cool, specially the bag and the quilted coat! Thank you so much for stopping by, hope you have a fabulous weekend <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing photos honey! Loved it! <3
    x

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Doskonałe zdjęcia! :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny rudy kolor butów :)
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie dziwi mnie fakt, że Panów najbardziej interesował pokaz bielizny ;) hehehhe

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny komin! :) chciałam taki sam, ale już zima się kończy i chyba się wstrzymam, może zainwestuję w jakąś chustę. Rudy czaruje jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Like it!!!

    Kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam iść na targi ale...tyle miałam do zrobienia że się nie wyrobiłam. Chętnie zobaczę relację:) Co do reakcji samców wcale się nie dziwię. Zdziwiłabym się gdyby tak entuzjastycznie nie reagowali.

    OdpowiedzUsuń
  21. masz prześwietny rudy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  22. u chose a wonderful location for these pics!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam chciałam zaprezentować stronę na której można wygrać kosmetyki karty upominkowe, sprzęty elektroniczne, książki płyty i różne gadżety.
    Wystarczy wejść w ten link: http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365 zebrać odpowiednią ilość punktów i cieszyć się wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia:)
    takie targ to na pewno ciekawe i inspirujące wydarzenie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz genialny kolor włosów! Świetne, zimowe zdjęcia- masz genialnego fotografa ;)
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu.
    Pozdrawiam

    PS: Obserwuję Cię już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz piękny kolor włosów! zakochałam się <3 xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę wyjazdu ;) ciekawe buty

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia!
    Takie nastrojowe:)

    PS Pewnie, że obserwujemy! Genialny blog!
    Ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna torba :)
    fajnie, że miałaś okazje coś takiego zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już obserwuję :) teraz zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. first of all your haircolor is just stunning, i love it so eyectahcy
    and the location is amazing
    i also adore the pciutres, very professional!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne fotki
    mam nadzieje ze niedługo śnieg stopnieje i wyjdzie słońce bo mam dosyc tej zimy !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty!!!! :)
    Czekam na relację z targów mody!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny masz kolor włosów, uwielbiam takie ogniste odcienie rudości <3 dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Zapraszam do siebie na ostatnie dni GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Amazing photos <3
    http://infinityuniverse-ema.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie targi to świetne doświadczenie!! uwielbiam takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. u mnie mrozu nie ma i mam nadzieję, że do kolejnej zimy już nie wróci :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Love this look and style. Pictures are amazing!
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Love this post! Great blog!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  44. targi mody? fajnie :) sama z chęcią bym się wybrała!
    pozdrawiam :)

    http://misshudsonsview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. nie dziwię się, że pokaz bielizny zrobił furorę

    OdpowiedzUsuń
  46. such amazing photos!!! im impressed <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia i taka zimowa stylizacja ... :) Butki rewelacyjne ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...