sobota, 5 stycznia 2013

Jungle





Realizacja postanowień noworocznych w toku! A jak u Was?


Buty: Mimo wielu różnych, różnistych opinii na temat tego modelu postanowiłam się skusić. Długo nie mogłam się do nich przekonać, ale poddałam się. Musze przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Ja - osoba, które baaaardzo rzadko chodzi w butach na wysokim obcasie - DAŁAM RADĘ! :)

P.S. Szukam dobrych filmów z gatunku: dramat, horror, thriller, czarna komedia, katastroficzne, ewentualnie science-fiction typu "Incepcja". Możecie coś polecić dobrego? Najchętniej filmy z XXI wieku. Ostatnio, w akcje desperacji, skusiłam się na "Dom w środku lasu" oraz "Kac Wawa" - pozostawię te dwie opcje bez komentarza haha. Dlatego proszę Was o pomoc i wsparcie w tej kwestii. :) Seriale też mile widziane!







leggings - Brzozowska
top - H&M
blouse - H&M
vest - Amisu
cap - H&M
necklace - no name



Follow me on: Facebook




Follow my blog with Bloglovin

81 komentarzy:

  1. leginsy są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Leggi są naprawdę super!!
    Polecam "Efekt motyla", "American gangster", "Dzikie żądze" no i ja zawsze wracam do filmów Tarantino:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt motyla oglądałam i bardzo mi sie spodopał. Było to dawno temu, więc może do niego wrócę. Pozostałych dwóch nie widziałąm i chętnie obejrzę. Dzieki! :)

      Usuń
  3. legginsy odlot :) pozazdrościć, dziękuje za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw i piękny kolor włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) fajne leginsy:) na wiosnę też planuję je kupić, mimo że wszystkie dziewczyny je już maja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja juz Cię obserwuje od jakiegoś czasu i będzie mi miło jeśli Ty zrobisz to samo :)

      Usuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie!
    połączenie genialne! ♥

    Oczywiście obserwuję, żeby być tutaj na bieżąco!
    Dobra robota, brawo ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy


    P.S - Obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A moje postanowienia leżą... Świetne legginsy, ładnie komponują się z czernią, wygladasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz kochana!!!
    może obserwujemy??? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz:) Śliczny kolor włosów, idealnie do Ciebie pasuje:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  12. te leginsy...zakochałam się:p
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te buty, świetnie w nich wyglądasz! Naszyjnik również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że skusiłaś się na te buty, fajnie wyglądają z tymi wzorzystymi legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, leggi boskie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!!! rewelacyjna stylizacja, dobrze, że się odważyłaś na takie buty ! MEGA. co do filmów :Wszystko jest iluminacją :)

    OdpowiedzUsuń
  17. legginsy dają świetny akcent.

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh love the shoes!

    Wanna follow? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog !
    Jette un coup d'oeil a mon blog, il est nouveau, besoin d'avis
    A bientot :)
    http://roki-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wygladają u Ciebie te leginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię rockowe stylizacje, twoja z kolorowymi legginsami wygląda super. Ja czekam na nową serię Dextera, jak nie widziałaś to polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dexter mnie nie zachwycił niestety, widziałąm pierwsze odcinki, ale nie wciągnął mnie jak np. Breaking Bad czy pierwsze sezony True Blood. :)

      Usuń
  22. Lity są bardzo wygodne,przekonałam się już o tym zeszłej zimy :)
    Legginsy świetne,bo oryginalny wzór, pasuje do Ciebie zieleń, kochany Rudzielcu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie! :) czy te buty naprawdę są wygodne? :P długo się nad nimi zastanawiałam, bo aż mi się nie chce w to wierzyć..:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny look w Nowym Roku!
    Życzę wytrwałości, dasz radę!
    Cudny kolor włosów, odważna z ciebie dziewczyna.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oczywiście możemy, ja już obserwuję jako hondzia5xd :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Będzie mi bardzo miło :) Ja właśnie dodałam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylówka, buty zajebiste :3
    + Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. legginsy i włosy masz rewelacyjne<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne nogi w tych bucikach!
    Ale legginsy mnie urzekły najbardziej;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej hej:) Kochana ja już Cię obserwuję od pewnego czasu;) Ale jak zaczniesz mnie obserwować będzie mi barrdzo miło:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. mi z realizacją prawdę mówiąc idzie słabo- zaczęłam się odchudzać i dzisiaj zjadłam obiad w McDonaldsie!:( buty są fantastyczne ja chcę jakieś na koturnie ale nie za wysokie bo mam ponad 170 cm

    a z dobrych filmów... ja np lubię kino hiszpańskie i ostatnio oglądałam thriller słodkich snów! zapraszam do siebie oczywiście obserwuję i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za odwiedziny, pewnie,że obserwujemy:)
    ja już dodałam, teraz czekam na ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  33. również jestem w trakcie
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  34. wyśmienite legginsy i kamizelka :)
    co do filmów to polecam Ci "Pamięć absolutna" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W postanowieniach noworocznych daję nawet radę, chociaż jako takich nie ustalałam :P
    Legginsy masz cudowne i te Twoje nogi! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne legginsy! *__*
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. mi jakoś średnio idzie realizacja postanowień .. Lity są bardzo wygodne mimo wszystko ;p em a co do filmu ja ostatnio obejrzałam niemiecki film Das Experiment super film na faktach - Eksperyment polega na wybraniu grupy mężczyzn i zamknięciu ich w fikcyjnym, przygotowanym do eksperymentu więzieniu. Jedni dostają rolę więźniów, drudzy strażników. Film dobrze pokazuję czarną stronę ludzkiej psychiki. Polecam gorąco! Uwielbiam też film Pachnidło i często do niego wracam myślami, ale to pewnie widziałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz wyczucie stylu. A legginsy.. cudowne *.*
    Całość upiększają jeszcze lity- cudo !
    Dodaję do obserwowanych, no i oczywiście liczę na rewanż ;)*

    OdpowiedzUsuń
  39. witaj. ciekawy blog. obserwuję.
    zapraszam do mnie na nowy cykl o urodzie!
    http://nothingobliges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale energetyczne legginsy - świetny wzór :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie te buty na początku też nie przekonywały, a teraz chciałabym je mieć ;) są super. czasem tak mam, napatrzę się na coś i zaczyna mi się podobać ;)
    a jeśli chodzi o film, to widziałam wiele, ale żeby coś polecić to nie pamiętam tytułów, może "Pokój 1408", chyba taki tytuł, nieźle zakręcony ;) "Incepcję" też widziałam, więc ten film może Ci się spodobać

    OdpowiedzUsuń
  42. Ohlalala :) I'd kill for your pants :) Love the look!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja nie stawiam sobie postnowien :P bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. legginsy prześliczne *.*
    I naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Świetna stylizacja - masz nieziemskie leginsy <3 ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!
    Please follow me back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale czadowe leginsy! Fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  48. stylizacja godna podziwu!!

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow! Love the leggings and shoes ! great style !

    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham ten zestaw! kazdy element mi się podoba <3 buty genialne! legginsy też! hype na lookbooku ode mnie! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nowy wpis pojawi się niedługo ;3 Może nawet dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Thank you !! I follow you ! Do you follow me back ?
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja nie wyznaczyłam sobie żadnych noworocznych postanowień, więc można powiedzieć, że zostały przeze mnie wypełnione - bo ich nigdy nie było. :D Masz rewelacyjne legginsy, bardzo mi się podobają!
    Jeżeli chodzi o filmy to ostatnio oglądałam "Atlas chmur" - polecam, zakręcony film, ale mnie osobiście bardzo się podobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wyglądasz bosko! w 100% w moim klimacie :) uwielbiam! - dasha

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna kolorystyka ! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Stylizacja obłędna! ah te legginsy! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...