sobota, 19 stycznia 2013

I've heard this life is overrated


Tym razem postanowiłam nie rozbierać się do zdjęć, ostatnio zmarzłam tak bardzo, że bałam się o swoje paluszki. Na szczęście przetrwałam! Płaszczyk już znacie z TEJ stylizacji. Wtedy nie było śniegu, więc prezentował sie nieco inaczej. Muszę z przykrością przyznać, że na takie mrozy on się nie nadaje. Na co dzień noszę gruby, puchaty, pikowany czarny płaszcz, który nie prezentuje się specjalnie ciekawie - wolę jednak, żeby było mi ciepło. ;-)

Ostatnio zastanawiałam się jakie kolory będą modne w przyszłym sezonie, wiosną. W sieci znalazłam mnóstwo różnych informacji (błękit, biel, pomarańcz, chabrowy... ) i ostatecznie nie wiem nic, zatem nie jestem w stanie zaczać już teraz przygotowań garderoby. ;-)
Może Wy macie jakies przecieki lub przypuszczenia w tym temacie?





leggings - Stradivarius
shoes - no name
scarf - Reserved
coat - Asos
cap - no name



Follow me on: Facebook





Follow my blog with Bloglovin

39 komentarzy:

  1. Jej!!! Wyglądasz super!!!Wszystko mi się podoba!
    Śnieżynka mnie rozczuliła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płaszczyk :) Dziękuje za komentarze, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest super :)
    Ja się dziwię jak Ty wytrzymałaś na tym zimnie bez kurtki wcześniej? Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się zestaw:) fajny plener:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny, oryginalny look :)))
    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio na którymś z topowyych blogów przeczytałam, że ponoć zieleń! co niestety wcale mnie nie ucieszyło, bo za nim nie przepadam. Zreszta moim zdaniem nie wazne który kolor modny, ale ważne w jakim dobrze się czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tesknie troche za sniegiem patrzac na te zdjecia ;) Swietnie wygladasz i te twoje wlosy... slicznie wygladaja na tym mroznym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio w nowych kolekcjach przejawia się dużo panterki, mięty i pomaranczu ;d więc błękit i pomarańcz jak najbardziej kochana ;d
    świetnie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw! :)
    supersceneria zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz jest genialny. :) Na początku pomyślałam `skąd ona ma taką świetną spódnicę`, ale coś mi się nie zgadzało. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten płaszcz jest fantastyczny, ma niebanalny i bardzo oryginalny krój! ♥
    Masz świetny kolor włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I adore pictures in the snow <3
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia! Masz super kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely outfit and lovely location
    and your hair color is simply the ebst <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podspodem masz sukienke czy to spudnica bo fajna ...

    Ja tam aż takim niewolnikiem mody nie jestem biore tylko to co mi się podoba z niej ale tu jest coś opisane co modne

    http://polki.pl/moda_trendysezonu_artykul,10032036.html

    OdpowiedzUsuń
  16. haha witaj w klubie, też stwierdziłam że nie dam rady już tak marznąć i tworze ciepłe stylizacje :D ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno stylizacja jest cudna! Jeju, niesamowicie to wygląda! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. plaszcze mega, mega ciekawy! :O co do marznięcia przy zdjęciach - wszystkie mamy ten problem chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeoryginalny płaszcz! Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tu pierwszy raz i juz Cie uwielbiam! Świetny styl, uroda, wszystko jak należy! :) Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw :))
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny look,super kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  23. OJEZUS <3 MEGA jest ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo ciekawa ! Zakochałam się w kominie i czapce <3 pozdrawiam i zapraszam na rozdanie !

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze, że nie rozbierałaś się na mrozie do zdjęć, przynajmniej będziesz zdrowsza. Ja już tez z takiego zrzucania płaszcza chyba się wyleczyłam, czasami robię wyjątki, gdy chcę pokazać np. ciekawą marynarkę, czy sweter, ale zwykle tylko rozpinam kurtkę czy płaszcz. Jeżeli chodzi o przecieki to słyszałam, że szmaragdowy ma byc kolorem tej wiosny. :P

    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć!
    Przepraszam za spam, ale chciałam cie poinformować, że na moim blogu odbywa się loteria - http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html - do której serdecznie zachęcam by wziąć udział. Co ci szkodzi? Może to właśnie wygrasz! Do wygrania jest bon na zakupy w sklepie meg.pl . Pamiętaj, że teraz są walentynki i możesz sprawić komuś ładny prezent.
    Konkurs - http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html
    Jeśli nie tolerujesz spamu to po prostu zignoruj ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...