środa, 26 grudnia 2012

Christmas mix

Oto mój osobisty świąteczny mix fotek z dnia 24.12.2012. :)

U mnie Święta mijają pod hasłem: "Tony Hawk Pro Skater 2. Nie mogę skoczyć na tę lampę! Jak dostać się do taśmy? Gdzie jest to tajne przejście? Etc." :) Kto kiedykolwiek grał w Tony'ego, wie co to adrenalina haha (Mario sie chowa!).

Na wigilię wybrałam klasyczną małą czarną i rajstopki w kokardki. Moje kłaczaste białe kapcioszki w różowe serduszka nie pasowały do tej kreacji, więc byłam zmuszona pożyczyć balerinki od mamy. Na szczęście mamy ten sam rozmiar buta. Jest to i plus i minus - możemy sobie pożyczać buty, ale czasami też sobie je podkradamy. :P



Dress - Asos
Tights - Atmosphere
and Mom's shoes ;)


Follow me on: Facebook

34 komentarze:

  1. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photos! :) Merry Christmas :))

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, ileż to razy cierpiałam, że ja mam 38 a mama 36.. ni jak nie można się butami wymienić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foty! Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Canona, ale te fotki były w połowie robiote też aparatem w telefonie. :)

      Usuń
  5. Te kokardki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, uwielbiam Tonego Hawk'a ! :D śliczne kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sliczne zdjecia, bardzo klimatyczne. Najlepiej wkrecic sie w jakas gre i przetrwac ten sajgon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 聖誕節快樂

    OdpowiedzUsuń
  9. Odwiedziłam :) i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przedostatnie zdjęcie jest magiczne. *.*
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Już zaobserwowałam i liczę na to samo:)
    Pozdrawiam, http://mojaszafa-mojstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na Twoje zdjęcia żałuję, że Święta się już kończą :(
    Pokaż się w tych falowanych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję kiedyś się pokazać! Musze się tylko zakręcić. :)

      Usuń
  13. Przeurocze rajstopy :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu. Dodałam się do obserwatorów więc teraz jest Twoja kolej :)
    Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjecia :)
    hah, uwielbiam tonego hawka :D pierwsza czesc to byla moja 1 gra na plejaka i mam do niej ogromny sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie zdjęcia! szczególnie to z bombką ;)) podobają mi się twoje rajstopy ;) bardzo urokliwe :) dodaję do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super fotki, dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu :) dodałam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale miałaś piękne rajstopki!
    dziękuje za miły komentarzyk i również dołączam do obserwatorów :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Adorable pictures! :)
    Cute blog!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. rajstopki masz powalające! ślicznie, szykownie i elegancko<3:)

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne rajstopki:):)

    pozdarwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetne Kochana ;**
    pozdrawiam ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już obserwuję i liczę na to samo:)
    www.callmeladyana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy, przejrzysty blog, fajne, pomysłowe zdjęcia! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzieki, milo mi bardzo!

    mam nadzieje,ze Święta się udały:) śliczny kolor włosów!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...