piątek, 20 lipca 2012

Cool summer

 Lato niestety nas nie rozpieszcza. Raz słońce, raz deszcz. Trudno wybrać odpowiedni strój - w jednej chwili przydałyby się sandałki, w innej kalosze... Słabo sobie z tym radzę, dlatego w mojej torebce jest mnóstwo rzeczy, których na co dzień nie biorę ze sobą. Poza parasolem, czyli aktualnie moim niezbędnikiem, jest chusta, cienki kardigan i zestaw pierwszej pomocy, czyli akcesoria do makijażu. ;-)

Wybrałam się na krótki spacer, na którym niesamowicie zmarzły mi stópki. ;-) Na szczęście udało mi się uwiecznić to na kilku zdjęciach. Zestaw na krótki spacer, bo buty nie są przystosowane do długich wędrówek. Muszę jednak przyznać, że tak wygodnych i tak wysokich butów jeszcze chyba nie miałam. Model genialny!







jeans - H&M
shoes - Allegro.pl
 sweater - H&M


Follow me on: Facebook  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...